Nevöst!

Nu är det bara några få dagar kvar till flytten och jag börjar faktiskt känna mig lite pirrig i magen haha. Men samtidigt vet jag att jag kommer gå så bra och att vi kommer trivas toppenbra. Men jag flyttar ju trots allt hemifrån. Det ska bli så roligt och spännande! Jag kunde inte bli mer nöjd med alla möbler vi har fått ihop heller. Jag ser fram emot att få visa dom för er alla så det kliar i fingrarna! Idag var jag med min mamma på en liten loppisrunda och hittade en jättefin bild som jag ska rama in och sätta upp någonstans. Jag fyndade även några synålar och sånt som är bra att ha, även dessa av modell äldre. Kan visa dem en annan dag kanske? Imorgon ska jag tillbaka tänkte jag och köpa sytråd med. Billigt och alltid bra att ha hemma! 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Så söt!

Ja, nu får ni snart flytta så man får se de omtalade möblerna!!

2013-01-30 @ 11:30:04
URL: http://www.mittifolkhemmet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0