Flytt i februari

Kanske dags att uppdatera lite nu! Hela december har varit full med jobb och julpyssel haha :) Men jag har en roligt nyhet. Alex och jag har fått tag i en lägenhet så i februari flyttar vi ihop och blir sambos på riktigt och inte bara här hemma hos mamma.Det är en trea med en härlig balkong. Så vi får ett gästrum så att våra vänner och syskon kan stanna lite längre om de känner för det. Så nu hoppas vi att januari går fort så att vi kan få börja fixa i den nya lägenheten och börja vårt eget första riktiga liv tillsammans. Jag längtar så mycket så jag sprängs nästan. Eftersom Alex och jag älskar allt som är retro och vintage så kommer i princip hela lägenheten inredas därefter också. Vi har en massa snälla släktingar som ger bort en mängd med superfina möbler som vi ska ha. Vi håller även på att samla på oss massa fina loppisfynd som kommer passa in och så har vi fått en massa andra saker som också kommer att behövas. Tack alla som ställer upp och hjälper oss med diverse som behövs! Vi är otroligt tacksamma och glada för all hjälp vi får och har fått! 
Här kommer en samling bilder från min instagram med grejer som vi har samlar på oss!
 
 
Vi hittade ett par grytlappar för 5kr styck, en jordglob, en trasmatta, ett uppläggningsfat och en liten tavla
 
En del av besticken som vi har samlat på ett tag och så hittade Alex ett gäng som kompleterade hela setet
 
Ett perstorpsbord känns som ett måste i vår lägenhet och det fyndade vi ett för 100kr med utdragsskivor och allt!
 
Lampan köpte jag för 30 kr tror jag men den hade tyg på sig från början med fransar på men det tog jag helt enkelt bort och tadaa! Fotöljen kostade 25 kr om jag inte minns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0