Favoritpallen

När min mamma och jag var och kikade lite i en second handbutik här i närheten idag så hittade jag en grej som jag har letat efter faktiskt. Jag hittade en pall i teak och svart galon. Den passar perfekt till våra fotöljer och större delen av resten av vår inredning. En pall kan man ha till så himla mycket men man tänker inte riktigt på dess funktionalitet alla gånger. Man kan ha den som en extrastol, en fotpall, i sovrummet att ha kläder på, som dekoration, ja det finns många bra användningsområden faktiskt. Det roligaste med den här pallen är att om man vänder på den så finns det två namn inristade i träet. Det står Rune och Greta. Kanske är det dom som hade pallen innan oss som ristade in sina namn när dom fick den. Vid giftermål? Jag hoppas att det är så. I vilket fall så ska Alex och jag rista in våra namn vi också. Synd att det inte står något år bara. Men den här möbeln är nog min nya favorit. Imorn får ni se en annan grej som Alex kom hem med ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0