Passa på nu!

Här om dagen köpte jag ett gäng hyacinter nere på torget för bara fem kronor styck. Jag tycker man ska passa på att införskaffa sig nya nu. Jag köpte några rosa och en vit då känns det inte lika juligt men det luktar ljuvligt! Nu väntar jag bara på att de ska slå ut helt och stå där och bara se fina ut. Passade även på att köpa en ny pelargon idag också. En engelsk till och med. Så nu börjat det se bebott här inne när det står lite blommor i våra fönster nu saknas det bara tavlor och gardiner till vårt grästrum!


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Tycker att hyacinter är fina, men luktar lite för skarpt. Jag köpte lite andra blommor och gjorde som en grupp och det blev som om det vore påsk :)

2013-02-09 @ 19:23:36
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0