Den där egentiden

Rackarns, nu har det gått ett tag sen senaste uppdateringen. Jaja det är väl sånt som händer. Vi har i alla fall fått Luddes nya spårsele och den sitter kanon dock har vi inte hunnit provspåra i den än. Var några dagar sedan spår nu så får komma igång igen imorn tänkte jag. Ikväll är Ludde och jag själva eftersom Alex är hemma hos sig ikväll. Men det kan vara mysigt att få lite egentid med vovven också även om vi saknar husse jättejättemycket! Men när vi är själva så blir det på ett helt annat vis. Ludde blir så otroligt go mot mig han myser verkligen med bara mig då. Annars är det oftast Alex som får det mesta goset men ikväll är det jag eftersom husse inte finns till hands. Men vi har det bara gött helt enkelt. Just nu ligger Ludde på mina fötter och sover och han ser ut att mest bara trivas. Egentligen behöver jag nog inte köpa nya raggsockar inför vintern utan bara en till hund helt enkelt så är det fixat med fotvärmen. Dock är ett par raggsockar lite billigare i drift och kräver inte riktigt lika mycket. Men kan vara värt att funderna på haha. Hur som helst har vi haft en toppenkväll men vi saknar dig husse! På fredag är du hemma igen, undrar vem som blir gladast då, jag eller Ludde ;) ?
<3
 
Ludde älskar sin husse


Kommentarer
Postat av: Erika

Husse är bäst här hemma också!

2012-09-20 @ 08:29:39
URL: http://erikashundar.blogspot.com
Postat av: Elon och Linus matte

En riktig hussehund med andra ord. Här är det nog husse som gäller med, men det är mer lika.

2012-09-23 @ 18:25:28
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0