Nov. 30, 2012

Imorgon är det första december. Äntligen! Som jag har väntat på månaden när allt händer. Det är ju även första advent. Vi ska på julmarknaden på slottet imorgon. Brukar alltid vara jättefint. Hoppas på lite snö så att den rätta känslan infinner sig. Ska försöka få lite bilder från marknaden imorgon hade nämligen tänkt släpa med mig systemkameran. Jag rastar den allt för sällan nu för tiden. Men det är nog för att det är så smidigt att blogga från mobilen. För att försöka få in några ord om Ludde så har kan jag säga att han har lugnat ner sig betydligt med sitt beteende och det är så himla skönt. Han får dock vara hemma från marknaden imorgon, brukar vara tjockt med folk och speciellt tanter som kan gå genom eld för att komma fram. Jag blir så arg på sådana människor, hur svårt kan det vara att bara vänta någon minut. Förresten kan jag ju passa på att fråga vad ni vill läsa mer om i framtiden? Har ni några frågor kan ni ställa dom också :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Så mysigt, vi hade också velat gå på julmarknaden men lilleman är lite liten, nästa helg kanske vi kan gå på Skälby=)

2012-12-02 @ 12:29:17
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0