Nov. 13, 2012

Jag hade tänkt försöka knåpa ihop ett inlägg om hur och vem Ludde är. Det kommer antagligen att bli mitt längsta och mest otydliga inlägg någonsin men jag ska göra mitt bästa för att göra det åtminstone lite intressant haha.

Ludde är min ögonsten, min hund, min lilla bebis, ja han är mitt liv! Han är envis som en åsna och kan bli riktigt sur. Ja, sur! Han blir det om han inte får vara där han vill typ soffan, sängen eller väcka min lillebror på morgonen ja men sånt som han tycker om. Då kan han sura ihop och vara det ett tag. Han är ganska mycket som en gammal gubbe. En sån med käpp och som ser riktigt riktigt sur ut. Han är inte någon familjehund egentligen men han älskar de som han känner. Nya människor kan han vara utan tycker han själv. Nya hundar kan han också vara utan. Han har oss och husse och matte är de bästa. Jag och Alex kan göra precis vad som helst med honom och han är världens mest underbara och goa mot oss men det är inte vem som helst som Ludde tyr sig till. Men Ludde är glad och han mår bra, det märker man på honom. Men det är många som tror att han är arg och dum men det är han inte. Han är skeptisk och osäker och man får ta honom som han är helt enkelt. Ska jag vara ärlig så är han ingen lätt hund! Men jag älskar honom ändå! Alla har sina bra och dåliga sidor, även han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0