Från ruckel till torp

Jag hade tänkt lägg upp lite bilder inifrån huset så kanske man kan jämföra med hur det blir sen. Kan kanske vara roligt. Jag hade även tänkt lägg upp bilder och text om det är något pyssligt jag har fixat. På fredag blir det massa massa mer fix så som städning och grästrimmning! Det är en hel del kvar att göra men jag ser framför mig hur fint det kommer bli när vi är klara och jag ser fram emot att ta en kopp kaffe på morgonen på trappan!

Jag städar fönster i det stora rummet
image description
Vår lilla ingång

image description
Vår stora ingång med pardörrar

image description
Utsikt från det ena fönstret

image description
Öppna spisen i det lilla rummet

image description
Utsikt från köksfönstret

image description
Öppna spisen i stora rummet. Lite att fixa på
image description
Jag och min hjälpreda i det stora rummet.
image description
Trappa upp!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ååh! Blev precis ännu mer kär i torpet! Precis sådana tapeter har vi i sommarstugan! :D Och utsikten från fönsterna är ju helt underbar! :D avis

2012-05-22 @ 23:13:45
Postat av: Christina

Fiiint! Och kommer bli sååå fint! Hoppas vi får hälsa på när vi kommer ner :)

2012-05-24 @ 09:30:59
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: Elon och Linus matte

Jättemysigt, blir lite avis ; )

2012-05-26 @ 19:28:59
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: [Anna] Bilbo - Gimli - Zeke

Åh vad fint och mysigt och alldeles underbart!! :)

Svar: Tack så jättemycket :) Synd bara att det inte blev så mycket tid där nu i somras :(
Hannah Fransén

2012-09-07 @ 18:46:07
URL: http://svantippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0