Sjukstuga

Ledsen för den superduper dåliga uppdateringen dom senaste dagarna men har varit nästan döende. Eller ja.. jag har haft influensan och är uppe på fötter för första dagen idag på några dagar. Nu när jag börjar bli frisk så har jag ju självklart smittat resten av familjen. Känner mig som en dålig människa. Så det är värsta sjukstugan här idag. Ligger snytpapper överallt och vart man än går så är det någon som hostar. Får hoppas att det inte är någon som blir så dålig som jag var i alla fall. Ludde tycker sjukdomar suger för det innebär att man inte gör något roligt alls.


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hej !

Hoppas att du har kryat på dig. Inget vidare att ligga i flunsan. Känner igen det där med hundarna. De blir rastlösa och "tjatar" när man inte mår bra, men vi har sådan tur att vi har tomt att släppa ut våra på, men visst får man dåligt samvete ändå ? Det får jag.

/Carola

2012-03-10 @ 18:09:28
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: C.J.

Han ser i alla fall ut att ha det ganska mysigt där. =)

2012-03-11 @ 17:09:31
URL: http://mightytigress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0