Domdomdom

Jo, jag tänkte att jag skulle berätta om det roliga Alex och jag ska göra imorgon. Vi ska nämligen på en stans up show i Växjö med en man som heter Al Pitcher. För er som inte vet vem han är så måste ni kolla upp honom för han är sjukt rolig. Han kommer från nya Zeeland men bor nu med sin fru i Stockholm. Mycket av hans skämt handlar om hur vi svenskar är och vår svenska kultur..som han ser den. Och jag älskar när man kan identifiera sig i skämt och verkligen känna igen vissa grejer. Antar att det är därför jag tycker han är så rolig. I vilket fall ska det bli superduperskoj. Ännu en rolig sak väntar imorn men det tänker jag inte avslöja vad det är för något än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0