Produktiva

Igår blev det inget inlägg, orkade helt enkelt inte efter att Alex och jag hade delat ut all post. Jag vet att det säkert låter jätteslappt men det var faktiskt en runda på 3 mil. Så igår hände inte mer än att han och jag delade ut sjukligt mycket reklam, åt på IKEA, hälsade på Alex mormor och morfar och bestämde oss för att vi ska börja träna. Ja, ni hörde rätt jag ska börja träna. De som känner mig riktigt väl sitter säkert  och skrattar högt men jag saknar den gamla Hannah som inte hade gått upp 10 kg över en vår. Nä, nu jäklar ska det sättas igång, hoppas jag ehehe.
Idag har vi än så länge skurit upp och sockerkokat päronbitar som ska torkas och bli namnam när dom är klara. Bilder och förklaring på hur man gör detta kommer senare ikväll eller imorgon. Vi har även tvättat och handlat (vuxenpoäng på det). Just nu håller Alex på med något som heter skådebröd och han är superduper duktig, fast jag har ju gjort basen till degen så jag är lite bra jag med haha. Senare ikväll blir det nog spåra lite med den där Ludde så att han får jobba lite eftersom han större delen av dagen har sovit och ätit grisöra.
Är du nöjd nu Ninna haha :P




Mammas mysiga köksfönster

Kommentarer
Postat av: Christina

Oh yes! Iam happy! ;)

2011-09-26 @ 23:27:43
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0