Det heligaste

Jag tänkte presentera mitt heligaste loppisfynd som jag har gjort och det måste vara den här plåtburken som egentligen är tre. Jag hittade den på en återvinningsstation och fick köpa den för 25 kr, med alla våningarna. Ett riktigt fyndpris! Innan jag hittade den hade jag kollat runt länge om en likadan på tradera och lite överallt men då låg den på ett pris mellan 200-250 kronor så givetvis blev jag överlycklig när jag kunde hitta en till priset jag fick den för. När det gäller den där återvinningscentralen så gäller det att vara ute i god tid innan alla fyndgubbar är där. Det vill säga de som hänger på låset och springer in och plockar till sig det som de vill ha. Man är helt chanslös mot gubbarna. Det värsta med burken just nu är att den bara står och samlar damm, jag har liksom inget bra att ha i den men förhoppningsvis så kommer den fyllas med kakor när jag flyttat hemifrån. Men för mig
gör det inget att den mest bara står för oh så fin den är!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0