Andra gången gillt

Har inte den blekaste aning om vad jag ska försöka få med i min blogg men det får väl bli sånt spännande som händer i min vardag. Plocka svamp, underhålla Ludde (valpen) och skolan så klar.
Känns trist att gymnasietiden redan är över. Inte för att allt ansvar helt plötslig är upp till mig utan för att jag saknar det där sociala som man fick då. Man åkte till skolan fem dagar i veckan och träffade alla sina vänner som man på något sätt tog för givet varje dag. Men sen helt plötsligt så finns de inte där längre, då är de helt plötsligt utspridda över hela landet utan att jag ens hann säga hej då. Men en sak stannar i alla fall kvar och det är jag evigt tacksam för, familjen, som det antagligen kommer att skrivas en del om.
En annan sak som jag nog omedvetet kommer skriva om är alla underbara loppis- och second handfynd jag lyckas göra ibland, senast igår faktiskt men det får jag spara till en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0