Vistelsen

Kom vi hem från Göteborg för ågra dagar sen allihop och det har varit jättemysigt. Har verkligen haft fullt upp så har haft ont om tid att uppdatera. Men i Göteborg så har allt har funkat toppen med hundarna, trots att Yra löper. Festen var trevlig och på en kanonnivå med massa härliga människor. Alex och jag somnade jättetidigt, för ovanlighetens skull. Vi börjar bli riktiga pensionärer han och jag men det har vi inget emot haha!

En liten pluttludde och jag tyckte han såg rätt stor ut då haha

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hej !

vad kul att du kikat in hos mig och skrev i bloggen. Alltid kul, att få kontakt med nya cockermänniskor. Nu har jag inte läst så mycket på din blogg ännu, men var kommer din Ludde ifrån ? Hur gammal är han ?

Ha en bra helg. Hälsningar Elon och Linus matte

2011-10-22 @ 00:05:44
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0