Halloween

Snart är det dags för halloween och jag önskar så gärna att jag skulle klä ut mig i år det är ju bland det roligaste som finns men så blir det nog tyvärr inte som det ser ut för tillfället. Men det gör inte så mycket jag får klä ut min bror istället haha. Alex och jag köpte en Darth Vader kostym till honom som kostade skjortan som han skulle ha på ett halloweendisco och på ett födelsedagskalas. Men då går den lilla brodern och blir sjuk samma dag som allt är tänkt, men vi får hoppas att det kommer ett annat tillfälle. Idag skar vi ut pumpan och den blev urfin. Design och utförande står såklart Alex för. Bild på den kommer upp ikväll när man kan se hur fint den lyser upp. Men men nu ska jag återgå till letandet av bra tipspromenader. Någon som har ett bra tips?
Förresten har folk svårt att skilja på mitt och ditt nu för tiden? Bara en liten fundering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0