Blingbling

Nu äntligen kan Ludde använda sitt blingbling som jag har köpt till honom. Eller blingbling, det är en namnbricka som det står hans namn på och vårt telefonnummer om han skulle råka springa bort någon olycklig dag. Vi har haft sån där kapsel med en papperslapp i som man skriver namn och grejer på men det har inte funkat. Tror vi har haft tre stycken men antingen har hela trillat av eller så har bara underdelen trillat av och lappen åkt ur. Då fungerar det här mycket bättre. Innan kunde vi inte använda den för att han tyckte själva plinget från brickan va sååå jobbigt så han försökte få av sig halsbandet på alla sätt men nu funkar det toppen och jag jag tror nästan att han kände sig lite extra snygg när vi var ute idag. Svansen stod högt upp i vädret. Jag beställde den här från Internet för en billig peng och den har hållt färg och allt fint än så länge :) Här hittar ni den sidan!

Här har vi den namnbrickan på Luddes fina men något nötta halsband som vi har fått av Alex mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0