Snart iväg...

Sådär nu ska jag alldeles strax iväg till nya jobbet. Jag hoppas hoppas verkligen att jag gör bra ifrån mig och inte blir sådär nervös och pratar för mycket. Ludde och Alex sussar så sött fortfarande men ska snart gå in till dom och pussa dom hej då. Eftersom mitt cykellyse inte fungerar än och det är kolsvart ute när jag slutar så har Alex lovat att hämta mig idag när jag slutat så jag slipper cykla i mörkret. Gulle han! Men nu ska jag på med full mundering av kläder så jag kan vara ute med dom små liven!

Typ såhär nöjd känner jag mig idag! Bild på mig och Alex i kalmar sundsparken innan min bal våren 2011.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej gullet! Vilken söt blogg du har, charmig :) Hoppas att du

inte blir less på mig nu för att jag kommer med reklam, men

jag vill tipsa om Adsettings som är det nya sättet för bloggar

att tjäna enkla pengar på, jag själv har en mindre blogg på

ca 50 läsare bara men har ändå nått ganska bra siffror på

kort tid, och vem vill inte det nu till jul!? Om du vill veta vad jag

pratar om så gå in på min blogg, där ser du annonsen direkt,

annars önskar jag dig bara en riktigt god jul! Kram, Olivia.

2011-12-20 @ 12:59:52
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0