Julklappar!

Idag har allas julklappar inhandlats och det känns så skönt att vara klar med allas grejor. Det var verkligen inte alls stressigt och jobbigt för Alex och jag hade planerat allt så himla bra. Vi var inne förra veckan och tittade ut allas grejor och skrev upp vad det var för något sen tänkte vi på det en vecka för att se om vi skulle ändra något och en del ändringar blev det faktiskt men sen åkte vi in en vecka senare (idag) och införskaffat oss allt. Men herregud vad mycket folk det var och vad mycket respektlösa människor det finns. Tur att jag lyckades hålla mig lugn och trevlig hela tiden haha. Nu är det bara ett par grejor som ska trilla ner i brevlådan sen är allt fixat. Gäller att vara ute i tid! Bra att det blev mycket klappa för jag verkligen älskar att slå in dem.




Nu ligger de där och bara väntar på att få öppnas :)

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Får julklapparna ligga ifred i korgen ? Här har vi två väldigt nyfikna cockrar, fast de biter inte sönder något längre, men man vet ju aldrig....

2011-12-06 @ 13:15:46
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Tull

Vad sött att ha klapparna i en korg sådär! :D

2011-12-14 @ 23:14:29
URL: http://dosvedanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0