Ensam igen!

Jaha, då ligger man här ensam ännu en onsdag! Ingen fästman ingen hund, tomt som bara den. Men som tur är så har mamma varit snäll och lånat ut sin elfilt till mig så varmt det har jag det iallafall. Den är skön den där filten men oh så livsfarlig. Det är nämligen så att om man drar den över sig med lite värme på så somnar man nästan bums och just ikväll så känns det som att det behövs. Det brukar vara tungt och ensamt när dom där två försvinner men ikväll är det extra extra jobbigt. Jag vet inte varför men jag saknar dem båda mer än någonsin. Men som tur är så dröjer det ju inte längre än till imorn innan jag får träffa dom :) .
Imorn ska vi till lillebrors fritids för att se vad de har knåpat ihop för roligt julpyssel. De ska nämligen ha en basar så något fint lär jag säkert köpa!

Här är han inte stor. Det är i somras bara några dagar efter vi har fått hem honom :)

Kommentarer
Postat av: Alex

aww sötnos :) <3

2011-12-07 @ 22:07:23
Postat av: Rebecca

Lille vovven, så himla söt!

2011-12-08 @ 22:26:02
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0