Adventsfika

Igår var några av mina vänner AmandaJulia och Jesper här på lite adventsfika och för att repa lite inför en litet "julspelning" som vi ska ha i veckan på öppna förskolan. Det var jättetrevlig och gott. Jag och Alex hade knåpat ihop lite gott att fika som mättade våra magar. Ludde var givetvis med och han föll för Julia och Jesper..efter ett tag. Han är ju lite skeptisk den där hunden. Idag ska jag iväg för att söka lite vikariejobb och annat smått och gott.

Såhär fint såg det ut i  mammas fönster på dagen
och såhär såg det ut på kvällen men glögg, nybakade lussekatter, mjuk pepparkaka och givetvis skumtomtar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Mmmm, skumtomtar skulle jag kunna äta en hel låda av. Helt själv utan problem. Jo, kanske att byxorna skulle vara svåra att stänga sen... Fin blogg du har!

2011-12-19 @ 21:37:51
URL: http://www.erikasfunderingar.blogspot.com
Postat av: Embla

Sv: Men åh, tack!!



Och så mysigt det där såg ut:)

2011-12-20 @ 23:27:36
URL: http://sotvatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0