Lamppyssel

Igår kväll fick jag en väldigt bra idé. Den här idén resulterade i en hel del tålamodsprövning och en hel del timmars handarbete. Jag började nämligen att klä lampskärmen igen. Fast med stuvbitar av tyg. Jag tror att det kommer bli himla fint i vår hall sen. Den blir inte riktigt lika naken men jag kommer säkerligen att ha en helnaken modell också i något av rummen. Varför ska man ha något annat än det man trivs med liksom ? Idag hittade jag en till fyndgrej på loppis. Tänkte att jag skulle visa vad lite senare idag. Skulle det förresten finnas något intresse att köpa sånnahär lampor? Klädda alltså. Hör gärna av er i så fall!


Kommentarer
Postat av: Karin. E

Jag som inte är en hundmänniska gillar verkligen att du fått tillbaka lite av vintageretro och pysselbloggandet! Ska bli VÄLDIGT spännande å se hur nya lägenheten kommer inredas med alla fynd, om vi läsare får se det vill säga ;)

Vart är det ni har fått tag på en lägenhet? :)

Kram!Å jag gillar verkligen lampidén!

Svar: Vad roligt att se en kommentar från dig :) Jag tänkte att det ska bli mer vintage igen än hund faktiskt :) Så håll ögonen öppna så kommer det snart fler inlägg om det :P Klart att jag kan visa hur lägenheten ser ut sen! Vi har fått tag i en trea här i Nybro. Vi tänkte hålla oss här ett tag mest för att det är så billigt att bo här faktiskt :)
Hannah Fransén

2013-01-11 @ 14:54:53
Postat av: Karin.E

Härligt och härligt!

2013-01-11 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0