Nov. 23, 2012

Har precis kommit hem från Lantmännen, eller granngården som det också heter nu för tiden. Det trillade ju in lite pengar på kontot idag och då passade jag på att köpa lite nya grejor till Ludde innan resten av lönen ska spenderas på julklappar. Det blev ett nytt halsband och ett nytt koppel. Jag ville ha ett halsband som man snabbt och enkelt kunde trä över huvudet bara och det hittade jag ett. Och så hade jag problemet med det förra nylonkopplet att det skar in i fingrarna. Det problemet slipper jag nu. Är detta bara dåliga bortförklaringar till att jag helt enkelt bara ville köpa nytt för att jag kan? Vem vet! Jag är i alla fall toppen nöjd med det nya och särskilt dyrt blev det inte heller! Jag tycker 150 pix är värt att få ha fingrarna kvar faktiskt. Vi har ju beställt ett halsband från minx som borde komma typ nästa vecka. Men så länge kan inte jag hålla mig!

Jag har problemet när jag är och shoppar att jag aldrig hittar något till mig själv men alltid till Ludde. Vi har säkert drösvis med saker vi inte behöver men som när man står där "kan vara bra att ha". Är jag ensam om det här problemet?


Kommentarer
Postat av: Madde

Alltid roligt att handla hundgrejer. Jag ska åka till Stockholm på hundmässan så det blir förhoppningsvis lite shopping då

Svar: Åh hundmässan hade jag med velat åka till men det är jobb som står på schemat då :(
Hannah Fransén

2012-11-24 @ 18:27:05
URL: http://maddeshundblogg.wordpress.com
Postat av: Lisa

Haha, jag har en hel byrå full (+ lådor staplade ovanpå) ute i boden med "Kan vara bra att ha"-prylar. Visst, till 3 olika hundar i helt olika storlek och förpackning, men det gör det knappast bättre - jag har ju bara en hund här hemma just nu ;)

Svar: Åh gud om jag hade haft 3 hundar i olika storlekar jag hade behövt ett extra hus att ha allt i!
Hannah Fransén

2012-11-25 @ 00:06:19
URL: http://lathundarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0