Vår och högskoleprov

Idag har Alex åkt till Göteborg och ska vara borta resten av helgen. Han kommer hem på söndag kväll igen. Under tiden kan både du och jag antagligen läsa om deras äventyr här. Som tur är så har han lämnat hunden hemma med mig så att jag inte ska dö av saknad. Sitter och pluggar högskoleprov, tråkigt men givande, får se om det ger något när jag väl ska skriva det där provet. Har en tendens att stressa upp mig så inför prov att jag glömmder precis allt som jag har tryckt in i huvudet. Få ta någon form av lugnande innan. Räknas det som fusk? Det är nästan en synd och skam att sitta inne och plugga idag när det är så härligt vårväder ute. Kanske får bli sen när jag kommer hem igen. Ska in till apoteket en sväng och uträtta lite ärenden. Sen blir det bussen hem, med hund! Det kommer gå bra. Han är så lugn och duktig. Sist vi åkte buss, vilket var hans första gång så somande han efter 2 min. Vi är lika på många sätt jag och Ludde. Haha. Nu åter till plugget! Ha en fin vårdag allesammans!
Busen i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0