Du och jag

Idag har verkligen varit vad man kallar en heldag. Först var det möte på arbetsfömedlingen. Inte jättegivande men nödvändigt. Sen var det så att min lillebror har studiedagar så mamma undrade om jag kunde agera lite barnvakt och självklart kan jag det. Så hon bjöd på en resa tur och retur till stan. Så det blev en heldag på stan med lillebror. Fika på Holmgrens, titta på massa kläder och smycken, införskaffa nytt pennskrin, glass i hamnen och massa annat. Själv köpte jag ett linne och en ny anteckningsbok. I den ska jag skriva allt som har med jobb och utbildning att göra. Kan vara bra att samla allt på ett ställe istället för 50 000 lappar överallt. Nu är jag i vilket fall helt slut i både kropp och knopp. Ska vikariera imorgon också så behöver ordentligt med sömn i natt känner jag. Fick förresten ett samtal idag om att jag ska på arbetsintervju på måndag. Det satt inte helt fel!

Vi har minsann alltid kul ihop du och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0