Värt att testa!

Har du som jag en hund som är helt bolltokig men du är helt kass på att kasta iväg bollen. Då måste jag bara tipsa om en superbra grej. Vi fick denna av Alex mamma här om dagen och hon hade i sin tur fått den från butiken där dom bor. Det är helt enkelt en reklemgrej från peidigree som man får om man köper två av deras produkter. Man kan kasta jättelångt och det är toppen för då får hunden springa lite längre än den skulle gjort om man kastar så illa som jag gör i vanliga fall. Vi har använt den nästan varje dag och det är lika roligt varje gång. Det bästa av allt är att om man har en hund som min som slemmar väldigt mycket när han blir lite uppspelt så behöver man inte ens ta i bollen om hunden släpper den på marken. Man kan helt enkelt bara fiska upp den med kastmojängen. Toppen! Oh så onödigt, men oh så bra! Definitivt värt att testa den om din hund tycker om att jaga bollar!

Såhär ser alltså denna otroligt underhållande grej ut


Vår boll är rejält använd som ni kan se!

Kommentarer
Postat av: Christina

Hahaha, ska bli sjukt roligt att trakassera Teo med den ;)

2012-02-27 @ 15:18:28
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: Jobus

Vilken bra grej :D Tyvärr så är mina hundar helt kassa på apport (och endast stora nog för kattleksaker ;)), men jag har sett många som använder detta, och så slipper de få värk i axeln :P

Sv: Tack :D

Ha det!

2012-02-27 @ 22:20:28
URL: http://diddisdagbok.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag har också en sån, Wippi älskar också bollar och att springa efter dem, men att komma tillbaka med bollarna är tydligen inte lika roligt. Istället springer hon runt som en dåre och verkar tänka "haaahaaaa du kan inte ta mig!" ;)

2012-04-07 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0