"Min bästa vän"

Har precis klickat hem en bok som heter "Min bästa vän - aktivering och hundpsykologi" av Marie Hansson. Jag har blivit rekomenderad denna och utifrån vad jag har läst om den så verkar den riktigt bra. Får väl skriva en recession när jag har läst klart den. Boken tar upp hela grunden i hunduppfostran och hundpsykologi och dessutom den mjuka ideologin. Hundens språk och flocken, som jag tycker är väldigt intressant tas också upp. Det finns även massor av aktiveringstips. Ska bli riktigt intressant och förhoppningsvis lärorik läsning. Hoppas den dimper ner i brevlådan snabbt!

Bildkälla finns här

Kommentarer
Postat av: erika

SV: jag blev faktsikt positivt överraskad över baguetterna, väldigt enkel och såå goda som nybakade!



Boken här ovan lät också väldigt spänannde, önskar jag var bättre på att läsa böcker än vad jag egentligen är hehe

2012-02-27 @ 23:17:22
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/
Postat av: Christina

Ja, jag såg det! Är från samma affär som jag kikat på :)

2012-03-01 @ 15:23:42
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0