Dec. 04, 2012

Det verkar som att det aldrig tänker sluta snöa här haha. Ja, jag fick min snö som jag hade hoppats på så länge. Hoppas den får ligga kvar ett tag men att man slipper halkan på vägen. Såg så mycket ambulanser, polisbilar och bärgningsbilar på väg hem från jobbet så det räcker för i år nästan. Tycker så synd om alla som råkar ut för olyckor i trafiken så hör års. Kör lugnt! Hellre komma för sent än att inte dyka upp alls. Imorgon ska jag på utbildning med jobbet som handlar om barn med autism. Det ska blir superintressant och jag ser verkligen fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hej !
Håller helt med dig ang. snö och bilkörning. Hellre åka tidigare och ta det lugnt, än att vakna upp på intensiven eller i värsta fall inte alls. Var föreläsningen bra ? Har en bonusdotter som är autistisk. Kom in i hennes liv när hon var 7 år och hon är 22 i år :) Relativt nyligen fått epilepsi pga sin autism, kan vara jobbig men alldeles underbar tjej :)
/Elon och Linus matte

2012-12-10 @ 21:59:23
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Erica

Ja usch det är såtråkigt med alla olyckor nu och jag blir rädd när jag ser hur vissa gasar på trots blixthalka och snökaos...

2012-12-20 @ 16:02:57
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0