Det finaste

Jag hade tänkt berätta om en annan goding min fina samling. Nämligen en blombänk från någon gång på 50-talet. Jag har alltid alltid velat ha en sån dels för att ha blommorna på och dels för att den är så otroligt snygg, eller hur? Men varje gång jag har hittat någon så har den antingen varit alldeles för dyr för min budget eller i för dåligt skick. Men så för någon vecka sen när jag kom hem så sa min mamma till mig att gå ner i torkrummet och titta för det fanns en sak till mig där. Jag gick ner och gissa vad som stod där. Jo, precis en sådan blombänk. Då hade min härliga mamma sett en sådan och köpt den till bara mig. Så nu står den där under fönstret i mitt rum och bara lyser upp allt av sin skönhet!


Kommentarer
Postat av: Christina

Vill med ha :(

2011-09-28 @ 22:24:32
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0