Jullängtan

Städa städa städa :) Egentligen är det rätt kul. Det blir så himla fint och luktar gott. Just nu står rummet på vädring och våra täcken och kuddar har nyss piskats och de hänger ute på vädring i det fina vädret. Luddes täcke också såklart. Det är så där härligt friskt ute idag. Önskar att jag kunde gå en runda men skoskaven tar emot. Tänk att så små sår kan göra så förbaskat ont.
Imorn händer det som jag har längtat efter i en vecka nu. Alex och jag ska på Huseby julmarknad, det är så himla fint och mysigt på kvällen när det är helt upptänt med marschaller och man kan bara gå där och strosa. Det blir bara jag Alex och Ludde och det ska bli superkul! Jag längtar så galet mycket till julen så ska få bli skönt att få göra av med lite jullängtan.

En bild från julen 2010, på morgonen innan frukost när alla dricker must och äter lussekatt men här tittas det nog flitigt på tv och brasan brinner i bakgrunden


Jag längtar till det ser ut såhär utanför fönstret...


Och såhär om man ska se det från andra hållet


Och när man får hänga upp de här! Ja, det är vad jag längtar efter och så lördag förstås.





Kommentarer
Postat av: Christina

Meh! Nu blir jag ju nyfiken! Jag har föresten redan köpt din. Muhahahahah!



Alex får ett rosa läppstift :) Tror jag han blir glad över!

2011-11-16 @ 16:02:46
URL: http://christinarooth.blogg.se/
Postat av: Elon och Linus matte

Oh, vad fint. Jag längtar efter snö, lite kan vi ju få iallafall. Vackra bilder, ser så härligt ut. Julen kommer snart, jag tycker det går fort nu. Dagarna bara flyter på.

/Elon och Linus matte

2011-11-20 @ 23:45:22
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: Tull

Vilket fint hus!

2011-12-14 @ 23:15:59
URL: http://dosvedanya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0