Förväntansfull

Sitter hemma och väntar på posten. Har betsällt en ny sele till Ludde nämligen. Var inne på Alex systers blogg och kikade och då hade hon tipsat om en hundsida med allt möjligt och jag kunde inte hålla fingrarana i styr utan klickade hem en ny sele. Röd och fin. Så¨nu väntar jag på att den ska dimpa ner i brevlådan för det borde den göra snart! Så nu hoppas vi bara att den passa honom så jag inte behöver skicka tillbaka den.

Här har vi den fina! Hoppas den sitter bra nu bara och tack Ninna för tipset :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Teo har en sådan blå, skitbra!

Ni mätte honom bakom frambenen bara va?



Dom är supersnabba med leveransen så fick min redan dagen efter :)

2011-11-03 @ 19:46:43
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0