Snön, vart är du?

Idag har vi försökt lära Ludde att han ska ge Alex sin snusdosa och det gick ju...sådär haha. Han fattade att han skulle ha den i munnen och hela den grejen men han vägrade ge den till Alex. Vi får fortsätta jobba på det där så löser det sig säkert till slut. Vi väntar fortfarande på snön så att vi kan ut och åka skidor och få använda täcket. Snälla snön du kan väl komma hit någon dag också?
Imorn blir det långlångrunda på ett ställe som heter Torsjöleden, det är så fint där så jag måste få visa Alex och Ludde och kanske även er om jag tar lite bilder. Lovade ju bilder sist men som sagt minnet sviker mig rätt ofta. Ska säga till Alex att påminna mig så får vi se :)

Såhär såg det ut förra året i december och januari
Vart är den nu?

Kommentarer
Postat av: Amanda & Akila

Mmm, det är helt sjukt.. I förrgår så gick jag förbi bäcken, och där rann vattnet som om det var vår ute

2012-01-06 @ 15:05:32
URL: http://knashunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0