Busväder

Usch, idag är det sånt där riktigt höstväder eller busväder som vi brukar kalla det här hemma. Blåst, kallt och regn. Men jag kan ju inte säga något annat än att jag tycker det är rätt mysigt när man har varit ute en stund och blivit precis sådär lagom kall om kinderna innan man går in och kan krypa ihop och värma sig framför köksspisen som brinner och det ända man hör är spraket från elden. Busväder brukar också innebära rätt bra städdagar. Man har liksom inget annat att göra så varför inte ta tag i dummråttorna under sängen. Det har en tendens att bli rätt många sånna innan jag gör nåt åt det.

Riktigt rått ute
Rummet under städning

Kommentarer
Postat av: Christina

Kul att du med har blogg nu :) lägger till den på min sida!

2011-09-18 @ 21:18:34
URL: http://christinarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0