Galgarna gör garderoben

Blev ett senare inlägg än tänkt idag. Har legat utslagen fram till klockan fem idag ungefär. Vi va ute igår och kom hem klockan sex på morgonen idag så vi va lagom trötta när vi gick och la oss. Jag tänkte i alla fall visa en sak som jag köpte för ett ganska bra tag sen nu. Jag tycker att galgarna i en garderob gör väldigt mycket. Jag har väldigt svårt för sådana där plastgalgar från h&m och liknande affärer. Så därför blev jag extremt glad när jag hittade dom här fina! Det är 20 stycken galgar i stål. Jag har ett par sedan innan men de här ska jag ha speciellt i vår hall. Vi har nämligen köpt en klädställning vi ska ha där inne istället för att mosa in allt i garderober. Jag har dessutom typ tusen sjalar som jag ska hänga där. Mest bara för att se dom annars blir det väldigt lätt att man bara använder en och samma för att man inte minns hur de andra ser ut. Hur som helst så har jag inte bestämt om jag ska klä galgarna eller inte men om jag gör det skulle ni vilja att jag visade hur jag gör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0