Lillpojken

Luddes absoluta favoritplats i lägenheten är balkongen för där finns det nämligen en glasruta man kan se ut genom. Igår när vi vaknade så öppnade jag balkongdörren för att vädra lite och Ludde sprang ut med en gång medan jag satte på kaffe och fixade i köket. Efter ett tag tyckte jag att han hade varit borta jättelänge och smög iväg för att se vad han gjorde. Då hittade jag honom på balkongen (såklart) helt paralyserad av sopgubbarna som hämtar allt i soprummet. Han så ungefär ut som ett liten kille på dagis som ser en traktor precis utanför staketet. Och där satt han tills gubbarna hade åkt. Som tur var hann jag fånga honom på bild. Jag fick mig ett gott skratt och en stor kopp kaffe till frukost den dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0