Taggad till tusen

På söndag ska Alex och jag ge oss iväg och promenera en hel dag. Vi har inte riktigt bestämt vart än tror jag jag men det blir i alla fall till Oskarshamn sen står det mellan att åka till Stensjö by eller till Bråbygden. Kan ju passa på att nämna att de spelade in barnen i Bullerbyn i Stensjö by så kanske ni får en uppfattning om hur det ser ut. Som det ser ut nu så ska det även bli fint väder på söndag så jag håller verkligen tummarna. Sköna skor och en stor fikakorg så kan inte dagen bli misslyckad! Sist vi va ute och gick långt så var det höst och duggregn hela vägen och det var verkligen ingen höjdare. Kallt och blött, ingen bra kombination! Är det någon av er som har något bra ställe att tipsa om där det är fint att gå?
 
Min lilla gris förra hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0