Heldag

Idag har vi haft en av (enligt mig) de bästa söndagarna på ett tag! Den har innefattat mycket skratt och mycket hund. Kan inte bli bättre! Det började med att vi var och hälsade på hos Ninna, Ola och alla hundarna och gick en promenix med dem på ett blåsigt Öland. Sedan bar det iväg mot brukshundsklubben här i Nybro för ringträning för alla andra, vi tittade snällt på. Det där med att springa i ring och visa upp sig är inte riktigt Luddes grej men alla andra var jätteduktiga. Att man dessutom är blandras och inte får vara med gör det hela lite svårare. Nere vid klubben så träffade vi Maria och Whoppi som också ringtränade lite. Senare på kvällen så kom min pappa hit och firade min födelsedag lite grand och nu ligger vi i soffan och bara jäser. Om någon dag kommer det nog ett roligt paket till mig på posten. En födelsedagspresent till mig själv skulle man kunna säga!
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Nejmen, inte visste jag att du bodde så nära! Funderade på att åka på ringträningen men det föll visst bort.... ;)

Svar: Vart bor ni då :)?
Hannah Fransén

2013-04-21 @ 04:09:45
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0