Äntligen!

Äntligen är våren här på riktigt! Nu blir det långpromenader varenda dag och lyssna på fåglarna. Jag får en så speciell känsla när jag är ute och går ensam med Ludde och bara lyssnar och luktar. För det luktar verkligen speciellt ute nu på våren. Igår när vi var på väg hem från Öland stannade Alex till så att jag kunde plocka några vitsippor hemma och sätta på bordet. Han vet vad som gör mig lycklig! När jag stod där bland blommorna och det knastrade under fötterna av pinnar och löv så förstod jag hur mycket jag saknar att bo på landet. Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om vad jag älskar med landet men det finns ingen tid till det idag så jag får knåpa ihop ett annat inlägg om det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0