En kort sammanfattning

Hoppla hoppla! Det var visst ett tag sedan jag uppdaterade märker jag. Jag frår skylla det på att jag har haft mycket att göra i sommar och att min dator beslöt sig för att kasta in handduken och lägga av. Nu har saker och ting börjat lugna ner sig igen och en ny dator är införskaffad så förhoppningsvis kan jag komma igång på riktigt igen. Det har inte hänt överdrivet mycket över sommaren mer än att det har varit mycket jobb för min del. Jag tror det är lättare att försöka ta upp saker i enskilda inlägg istället för att samla alla grejer i ett. Så jag kan helt enkelt berätta om vad som är på gång nu istället. Vi är mitt uppe i en flytt här hemma och ska bege oss in till ett ställe i Nybro som heter Hanemåla, där ska vi landa ett tag och sen vidare igen som det ser ut nu. Ludde och jag spårar på som aldrig förr eftersom vi planerar att kunna boka ett anlagsprov snart. Vad vi ska göra efter det får vi se. Alltså om vi ska tävla eller eftersöka på riktigt. Det är något som magkänslan får bestämma lite längre fram. Förhoppningsvis kan vi göra anlagsprovet tillsammans med Alex syster som har flyttat ner till Kalmar igen med sina två hundar. Jag tänkte avsluta inlägget med lite bilder från i somras. Ni får nog tyvärr leva med att det blir lite mobilbilder framöver eftersom jag inte kan hitta allt till kameran. Misstänker att grejerna ligger i en flyttlåda någonstans. Ska försöka hinna med ett inlägg till ikväll. Men vad vill ni läsa om? Kanske om lite spår? Eller mer hund över lag eller mer om loppisgrejor? You name it! Jag behöver tips! Här kommer i alla fall en sammanfattning av sommaren i bilder!
Vi sjösatte båten och givetvis så ville alla vara med och hjälpa till, även hundar
 

Alex och jag upptäckte platser där vi varit förra året och lämnat spår efter oss
 

Vi har plcokat massor av jordgubbar 
 

En jättefin skolavslutning var vi också på. Min bror som slutade 2an. Han börjar bli stor nu den lille
 

 

Det har varit alledeles för många sånnahär dagar. Här är en av dem. Påväg hem från jobbet.
 

Jag har haft det så lyxigt att jag har kunnat haft med Ludde på jobbet!
 

Det har badats en del för Luddes del men för mig har det bara blivit 2 dopp tyvärr
 

Ludde har även gått och blivit riktigt hussesjuk. Bara han inte glömmer bort mig haha 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja man vet ju inte riktigt vart bus-andan faller på, här är sängen väldigt poppis att jaga runt i bland kuddar och täcken!

Vilken härlig sommar ni verkar ha haft! Jag känner igen mig i antalet dopp..

Svar: Tyvärr blev det massa jobb istället för bad men vi är inte ledsna för det heller :)
Hannah Fransén

2012-09-07 @ 19:21:34
URL: http://ulltussen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0