Överraskningar

Igår när Alex kom hem så blev jag alldeles överraskad han hade nämligen köpt en ros till mig och bokat två biobiljetter till Hypnotisören. Vi firade ju ett år som förlovade för ett tag sen så igår firade vi det. Filmen var toppenbra fast jag klurade ut slutet lite för tidigt haha. Det var roligt att se lite nya skådisar som gjorde super ifrån sig. Nervösfaktorn var riktigt hög under slutet och den bjöd även på en del överraskningsmoment där hela biosalongen hoppade till. Jag tycker det är roligt att kunna gynna svensk film och inte bara dom superstora amerikanska företagen. Allt som allt så hade vi en toppenkväll, den bästa på länge till och med <3


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh så mysigt, grattis till er =)

2012-11-03 @ 14:00:33
URL: http://www.senapshund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0