Nov. 22, 2012

Det har varit lite tyst här ett tag och jag tänker vara ärlig och berätta varför. Jag är ingen människa som hymlar med saker och ting. Vill man ha ärliga svar ska man komma till mig haha. Men såhär är läget. Jag har ju tidigare skrivit ett inlägg om hur Ludde är och att han är reserverad mot människor. Det har tagit över lite för oss och blivit ett ganska stort problem som sätter käppar i hjulet för oss i vår vardag. Jag har varit totalt nere i nästan en vecka på grund av detta. Att min lilla bebis som är världens goaste mot mig nästan beter sig som ett monster mot andra. Men nu är det slut på sötebrödsdagarna Ludde luddesson nu ska vi börja jobba på dina brister ordentligt. Min bror var hur snäll som helst och tog kontakt med en vän som kan hjälpa oss på traven och jag är så fruktansvärt tacksam om det kan hjälpa! Så vi lägger ner viltspårandet för ett tag och ska istället jobba med luddes problem. Nu vet ni hur läget ligger till och nu får gärna fortsätta följa oss för jag lägger inte ner bloggen för det. Däremot kommer det handla mer om luddes beteendeframgångar!


Kommentarer
Postat av: Pia

Fortsätter nog läsa, gillar ärliga bloggar! :)


Svar: Vad bra :)
Hannah Fransén

2012-11-24 @ 09:16:20
URL: http://pia84.blogg.se
Postat av: Elon och Linus matte

Linus är ju likadan :(
Tycker ni gör rätt att satsa på problemen först, för det ger ju en fogligare hund sedan i det andra ni gör. Får man fråga vad personen som hjälper heter ? Någon man kan kontakta ?
/Carola med Elon och Linus

Svar: Vad skönt att höra att det finns fler. Vi har faktiskt inte varit och träffat honom än för det har gått så bra här hemma med att träna själva så jag har inte så stor koll. Men kan länka hans hemsida :) http://www.ffhund.se/hunddagis.html
Hannah Fransén

2012-11-26 @ 11:45:15
URL: http://cockernelon.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0