Staket, utedass och kök

Idag så blir det staketuppstättning ute vid stugan så att Ludde kan få springa utan att man behöver ha koll hela tiden. Vi sov där ute första gången i fredags och det var supermysigt och spännande på en gång. Alex och jag fick med oss en besökare i form av min lillebror som också sov där med oss. Han sa att "det här är det mysigaste jag har gjort i hela mitt liv. Måste vi åka hem?". Jag antar att det är betyget godkänt! Jag tog massa bilder i fredags men tänkte lägga ut dom lite senare. Allt är inte helt klart än. Vi har lite fix i köket och övervåningen kvar. Idag ska vi försöka hinna med att ta itu med utedasset också så att det är klart för använding!

Är illa sugen på att ta med det till stugan men jag tror det står bättre hemma faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Elon och Linus matte

Hur går det med stugan och allt ?

2012-08-24 @ 22:34:36
URL: http://cockernelon.wordpress.com
Postat av: [Anna] Bilbo - Gimli - Zeke

Vilket snyggt bord!!

Svar: Tack :) Ja jag älskar det verkligen det måste följa med mig resten av livet tror jag :P
Hannah Fransén

2012-09-07 @ 18:43:59
URL: http://svantippen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0