Bildekal och sånt!

Usch vad det känns förfärligt och hemskt. Ja, tomt alltså. Ingen hund här alls. Ludde är hemma hos mina föräldrar och ska vara där tills imorn kväll. Då kommer vi och hämtar honom igen. Mina föräldrar erbjöd sig att passa honom när vi ska åka till Göteborg och hämta bil. De är allt bra snälla och bra att ha de där föräldrarna. Så imorgon blir det en massa massa bilåkande men det är det värt för en kombi haha. Så idag har jag varit och inhandlar dekaler att sätta i rutan där bak så alla kan se vad det är för fin hund som sitter i. Jag vet jag vet, Ludde är inte renrasig cocker men han ser mest ut som en och därför fick det bli det. Punkt slut. Någon dag ska vi även iväg att inhandla en tunnare madrass som han kan ha där bak att ligga på. Inte säkert att han använder den men det känns bättre i hjärtat i alla fall! I Göteborg ska vi även hälsa på Christina och Gusten och deras små sötnosar. Blir bilder och sådant roligt där ifrån imorgon. Men nu blir det laga mat! Tacos!

49:- för fyra stycken. Köpta i djuraffär. Fick bli svarta för black and tan fanns inte och röd blir ju helfel så svart blev bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Maggiebell

sv: håller med! supersnyggt men inget jag skulle känna mig bekväm i :)

2012-02-09 @ 18:01:02
URL: http://maggiebells.blogg.se/
Postat av: Sarah

SV: Ja ;D♥

Ps jätte söt på bilden där nere :D♥

KRAM!♥

2012-02-09 @ 19:34:07
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/
Postat av: Mimmi&Benjy&Urax

sv: tack så mycket, älskar också uppfinningarna! :)



Himla söt Ludde är. Är han cockerblandis? Har ju en schäferkorsning så funtar på att skaffa en schäferdekal iaf. ^^

2012-02-09 @ 23:54:57
URL: http://laekenois.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0