Telefonstringhylla

Har än så länge varit i skolan och fixat lite. Nu har vi nyss badat av Ludde och kammat igenom honom för vi såg något som var igelkottloppor och dom rår man lättast på genom att bada och kamma så nu är dom små kräken borta. Jag antar att det inte är helt oväntat att han fick det eftersom han är ute nästan hela tiden och vi har igelkottar här hemma. Men nu sussar Ludde sött efter det traumatiska badet. Haha nej det gick faktiskt riktigt bra och det gick över förväntan att torka av honom, så tummen upp på det.
När jag kom ut från skolan idag och Alex hämtade mig så hade han en liten överraskning. Gissa vad? Jo, en telefonstringhylla so han hade fyndat idag för bara 5 kronor och den är helt fantastiskt fin så nu ska vi göra plats för ännu en skönhet i mitt rum :)
Senare ikväll blir det hem till Alex och äta massa gott, tar nog med kameran så lite bilder kanske dyker upp vid dagens slut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0