Dra en lina

Har precis kommit hem från Alex och nu sitter vi här hemma och är väldigt blöta av regnet istället. Var nyss ute och spårade lite med Ludde, var ju tvungen att inviga den nya selen och linan som vi har fått av Alex mormor och morfar. Pengarna räckte även till en reflexväst att ha nu när det börjar bli mörkt om kvällarna när man är ute och går. Jag tycker det är viktigt att synas i mörkret vilket ni kanske märker haha. Selen var super och linan också, men dene bränns i händerna så får se vad vi ska göra åt den saken. Västen har vi inte hunnit testa än men ikväll blir det nog att inviga den också så då kan jag skriva om hur den funkade.
Ludde sitter ute i grovis och tittar på mig som om jag vorde den elakaste människan på världen för att han tvingas vara där ute, men så går det om man är en jätteblöt hund. Han är nämligen livrädd för handdukar och det är helt omöjligt att torka av honom och vi har verkligen försökt med allt. Någon som har något bra tips? Så han får helt enkelt vara där ute till han har torkat och till vi har kommit på något sätt att kunna torka av honom på.

Luddes helt egna lina och sele
Den otroligt snygga reflexvästen, ser ut som att han har polo på sig hehe.
Allt är från Lantmännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0