Som vanligt...

Nu är allt i sin ordning igen Alex och Ludde är hemma och jag ska till skolan. Eller Alex är och jobbar och Ludde ligger och sover bredvid mig. Eftersom han ska vara ensam ett tag idag har har vi varit ute och gått en runda, det är fint ute på morgonen...faktiskt. Igår kväll när Alex och Ludde kom hem så fick jag inte så mycket kvalitetstid med Ludde eftersom han var dödstrött. Han kom hem var jätteglad, fick ett ben och gick och la sig. Han var så trött så han orkade inte ens äta upp sin mat. Han bara tittade på den  fnös och gick och la sig. Men idag är det ordning och reda på honom igen efter en god natts sömn även om han sover nu så är han pigg som en lärka om bara 20 min igen :)

Jag har kommit fram till att Ludde är en hårboll med två långa och ännu mer håriga öron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0