Ansökningsdag

Har precis ansökt till lite utbildningar till våren så nu får vi bara hålla tummarna att det kanske mot förmodan finns någon plats kvar till mig. Då skulle jag bli lycklig...annars mindre lyclig men då är det som det är, inte mycket att göra åt. Just nu sitter jag med Ludde halvvägs upp i knät han är så trött det lilla livet. Han mest bara sover och sover. Rätt tråkigt men samtidigt rätt skönt. Imorgon blir det ut och gå en rejäl långrunda med hunden för både Alex och jag är hemma imorn så då kan man ju passa på att ta en långis tillsammans :) Ska även passa på att plocka med lingonris till mitt lilla "projekt" haha. Kanske åker även kameran med, det vet man aldrig!

Ludde och jag i början av hösten!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Bra koll! Precis, en leonberger. Jag har inte lika bra koll på hundar men din var väldigt söt! =D

Fin blogg!

2011-12-05 @ 14:47:24
URL: http://tillevill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0