Mellandagsrean

Dålig uppdatering här från min sida. Har fullt upp med att fira jul och träffa släkt och vänner :) Var här om dagen inne på rean och tittade lite men det känns som att det mesta man hittar inte är på rean. Men det blev lite kläder till mig och så ett nytt koppel och ett Hurttatäcke till Ludde. Känns skönt att vara rustad inför vintern även när det gäller hunden. Så nu kan snön och kylan komma hit utan problem. I morgon blir det att besöka Rockneby och Alex mormor och morfar. Ska passa på att tacka för det fina julklapparna och leka med Loffe. Förhoppningsvis så kommer jag ihåg kameran så att det kan bli lite bilder. Men med mitt svaga minne så vet man aldrig :) Ha en fin kväll!

Blev ett rött täcke eftersom allt Ludde äger är rött så vi bestämde oss för att matcha med allt annat!

Kommentarer
Postat av: Emma & Arrac

Ja visst är det snyggt ;)

2012-01-11 @ 18:45:58
URL: http://www.hundreda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0