Julbord

Idag var jag, Alex och hans mamma och pappa iväg och åt julbord. Vi blev bjudna av hans mormor och morfar och det tackar och bockar vi verkligen för. Så nu sitter vi här och är väääldigt mätta fortfarande haha. Men innan maten så bowlade och jag kom på en hedrande tredje plats. Jag är så pass mätt att jag inte orkar skriva så mycker så uppdaterar mest med bilder tror jag. Min mamma fyller år idag också så vi var uppe tidigt och sjöng för henne och snart blir det tårta som vi var och köpte nyss, ska bli intressant att se hur den ska få plats i magen.


Här är vi på väg till Alex föräldrar hungriga men glada


Väl framme vid bowlingbanan tröttnade Alex på att vänta till vi fick spela


Här har vi hans unika bowlingstil, en av anledningarna till att jag älskar honom hehe


Här är jag på väg att göra en strike...nästan!


Vänta vänta.. det blev nästan nästan en strike


Här ser vi resultaten. Alex skämmdes över sitt så fick täcka över det.


Här börjar vi bli ordentligt mätta och goa!


Väl hemma väntade den här sötnosen som har varit så duktig idag!


Han tycker jag är jättejobbig som ska ta kort när han är så trött. Detta är i vilket fall vad vår dag har bestått av än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: ja älskar leggings. har dock inga många. vill ha fleera.

2011-12-04 @ 23:26:49
URL: http://popflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0